Pierwsze kroki w biznesie internetowym bywają ciężkie. Dotyczy to szczególnie przedsiębiorstw z mocno obleganych branż. Duża konkurencja zmniejsza szansę tego, że zostaniemy zauważeni na tle podobnych firm. Właśnie dlatego reklama firmy w internecie odgrywa tak ważną rolę. Musimy znaleźć narzędzia, które pomogą nam pozyskać nowych klientów.
Projekt strony internetowej
Mogłoby się wydawać, że układ, czy też wygląd wizualny e-sklepu nie ma większego znaczenia. Nic bardziej mylnego. Dobrze zaprojektowana witryna zachęci potencjalnego klienta do pozostania na stronie. Oczywiście działa to również w drugą stronę. Jeśli nie zadbamy o design i funkcjonalność witryny, to większość osób nie będzie zainteresowanych skorzystaniem z naszej oferty.
Wpisy na forach tematycznych
Wpisy na forach tematycznych, a także innych podobnych serwisach wchodzą w skład tzw. marketingu szeptanego. Należy jednak pamiętać, że lokowanie produktu lub marki musi zostać wykonane w sposób umiejętny. Ponadto warto jest stworzyć wizytówki w katalogach firmowych. To tani, a zarazem skuteczny sposób pozyskania nowych odbiorców.